شركت طراحي سايت كارنيل وب شركت طراحي سايت كارنيل وب .

شركت طراحي سايت كارنيل وب

خريد دستگاه كارت خوان ارزان

دستگاه كارتخوان ارزان

براي خريد دستگاه كارتخوان سيار ارزان بايد ويژگي هاي مهم آن را مد نظر داشته باشيد. در اين مقاله به برخي موضوعات پيرامون دستگاه كارتخوان پرداختيم. در ادامه با ما همراه باشيد.

معمولا دستگاه‌هاي كارتخواني كه بانك‌ها ارائه مي‌كنند، مدل‌هاي ساده و بسيار قديمي هستند. عيب ديگر خريد كارتخوان از بانك، دريافت وجه نقد توسط آن‌ها و بلاك كردن اين وجه مي‌باشد.

اگر به دستگاه صدمه بزنيد و يا آن را گم كنيد، بانك از شما خسارت خواهد گرفت. پس از واگذاري دستگاه به شما توسط بانك، آن‌ها مرتب با شما تماس مي‌گيرند و اگر تراكنش‌هاي شما پايين باشد، به بهانه چكاپ دستگاه آن را جمع آوري خواهند كرد.

اما با خريد كارتخوان ارزان قيمت شما به طور كامل مالك آن دستگاه خواهيد بود و تمام و كمال دستگاه به شما تعلق خواهد داشت.  با خريد كارتخوان سيار ارزان از نوين ارتباط كارنيل با اين مشكلات رو به رو نخواهيد بود.

دستگاه پوز ارزان در چه مدلي ارائه مي‌شود؟

دستگاه كارتخوان ارزان نيولند ME31 به همين منظور به طور ويژه به فروش مي‌رسد. اين كارتخوان سيار را مي‌توانيد بدون هيچ محدوديتي در هر مكاني كه مي‌خواهيد با خود حمل كنيد. اين دستگاه مقرون به صرفه خدمات را نسبت به دستگاه‌هاي ديگر بسيار سريع‌تر ارائه مي‌دهد. اين دستگاه همچنين به نرم‌افزارهاي حسابداري و صندوقداري متصل مي‌شود. درون آن باتري با ماندگاري بالا تعبيه شده است و نيازي به اتصال به برق ندارد. مدت نگهداري شارژ آن 12 الي 48 ساعت مي‌باشد و ظرف 2 الي 3 ساعت به طور كامل شارژ خواهد شد. نوع باطري آن ليتيوم مي‌باشد و ولتاژ آن 3.6 ولت است. باطري اين دستگاه همچنين 2500 ميلي آمپر ظرفيت دارد.

حمل دستگاه كارتخوان سيار نيولند ME31 با توجه ابعاد  177*53*795 ميلي متري و وزن  0.330 كيلوگرمي بسيار آسان است.  نوع پرينتر آن حرارتي مي‌باشد و در يك ثانيه رسيد را چاپ مي‌كند.  از مزيت‌هاي ديگر اين دستگاه مي‌توان به اسنكر باركد، USB و حافظه داخلي 0.256 اشاره كرد.

چگونه دستگاه كارتخوان سيار را خريداري كنيم؟

به منظور خريد كارتخوان سيار ارزان قيمت ابتدا با كارشناسان نوين ارتباط كارنيل تماس حاصل فرماييد. پس از ثبت سفارش مي‌بايست مدارك مورد نياز را ارسال كنيد. پس از ثبت سفارش و ارسال مدارك كارتخوان ظرف 48 ساعت به شما تحويل داده خواهد شد. مدارك مورد نياز براي دريافت كارتخوان شامل تصوير اصل شناسنامه، تصوير اصل كارت ملي به صورت پشت و رو، تصوير شماره شبا و كارت بانكي، تكميل فرم‌هاي مورد نياز و غيره مي‌شوند.

پس از خريد كارتخوان سيار ارزان نيولند ME31، نوين ارتباط كارنيل مسئوليت پشتيباني اين دستگاه را برعهده خواهد گرفت. در صورت بروز هر گونه مشكل در سخت افزار و يا نرم افزار اين مشكلات رفع خواهند شد


برچسب: كارتخوان سيار،خريد دستگاه كارتخوان،نوين ارتباط كارنيل،دستگاه كارت خوان ارزان،خريد دستگاه پوز ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۹:۱۱ توسط:karnilweb موضوع: نظرات (0)