شرکت طراحی سایت کارنیل وب شرکت طراحی سایت کارنیل وب .

شرکت طراحی سایت کارنیل وب

خرید دستگاه کارت خوان ارزان

دستگاه کارتخوان ارزان

برای خرید دستگاه کارتخوان سیار ارزان باید ویژگی های مهم آن را مد نظر داشته باشید. در این مقاله به برخی موضوعات پیرامون دستگاه کارتخوان پرداختیم. در ادامه با ما همراه باشید.

معمولا دستگاه‌های کارتخوانی که بانک‌ها ارائه می‌کنند، مدل‌های ساده و بسیار قدیمی هستند. عیب دیگر خرید کارتخوان از بانک، دریافت وجه نقد توسط آن‌ها و بلاک کردن این وجه می‌باشد.

اگر به دستگاه صدمه بزنید و یا آن را گم کنید، بانک از شما خسارت خواهد گرفت. پس از واگذاری دستگاه به شما توسط بانک، آن‌ها مرتب با شما تماس می‌گیرند و اگر تراکنش‌های شما پایین باشد، به بهانه چکاپ دستگاه آن را جمع آوری خواهند کرد.

اما با خرید کارتخوان ارزان قیمت شما به طور کامل مالک آن دستگاه خواهید بود و تمام و کمال دستگاه به شما تعلق خواهد داشت.  با خرید کارتخوان سیار ارزان از نوین ارتباط کارنیل با این مشکلات رو به رو نخواهید بود.

دستگاه پوز ارزان در چه مدلی ارائه می‌شود؟

دستگاه کارتخوان ارزان نیولند ME31 به همین منظور به طور ویژه به فروش می‌رسد. این کارتخوان سیار را می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در هر مکانی که می‌خواهید با خود حمل کنید. این دستگاه مقرون به صرفه خدمات را نسبت به دستگاه‌های دیگر بسیار سریع‌تر ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین به نرم‌افزارهای حسابداری و صندوقداری متصل می‌شود. درون آن باتری با ماندگاری بالا تعبیه شده است و نیازی به اتصال به برق ندارد. مدت نگهداری شارژ آن 12 الی 48 ساعت می‌باشد و ظرف 2 الی 3 ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد. نوع باطری آن لیتیوم می‌باشد و ولتاژ آن 3.6 ولت است. باطری این دستگاه همچنین 2500 میلی آمپر ظرفیت دارد.

حمل دستگاه کارتخوان سیار نیولند ME31 با توجه ابعاد  177*53*795 میلی متری و وزن  0.330 کیلوگرمی بسیار آسان است.  نوع پرینتر آن حرارتی می‌باشد و در یک ثانیه رسید را چاپ می‌کند.  از مزیت‌های دیگر این دستگاه می‌توان به اسنکر بارکد، USB و حافظه داخلی 0.256 اشاره کرد.

چگونه دستگاه کارتخوان سیار را خریداری کنیم؟

به منظور خرید کارتخوان سیار ارزان قیمت ابتدا با کارشناسان نوین ارتباط کارنیل تماس حاصل فرمایید. پس از ثبت سفارش می‌بایست مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش و ارسال مدارک کارتخوان ظرف 48 ساعت به شما تحویل داده خواهد شد. مدارک مورد نیاز برای دریافت کارتخوان شامل تصویر اصل شناسنامه، تصویر اصل کارت ملی به صورت پشت و رو، تصویر شماره شبا و کارت بانکی، تکمیل فرم‌های مورد نیاز و غیره می‌شوند.

پس از خرید کارتخوان سیار ارزان نیولند ME31، نوین ارتباط کارنیل مسئولیت پشتیبانی این دستگاه را برعهده خواهد گرفت. در صورت بروز هر گونه مشکل در سخت افزار و یا نرم افزار این مشکلات رفع خواهند شد


برچسب: کارتخوان سیار،خرید دستگاه کارتخوان،نوین ارتباط کارنیل،دستگاه کارت خوان ارزان،خرید دستگاه پوز ارزان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۹:۱۱ توسط:karnilweb موضوع: نظرات (0)