شرکت طراحی سایت کارنیل وب شرکت طراحی سایت کارنیل وب .

شرکت طراحی سایت کارنیل وب

طراحی سایت واکنشگرا

دلایل طراحی سایت واکنشگرا

با توجه به اینکه دلایل اهمیت طراحی سایت واکنشگرا بسیار زیاد است قصد داریم در این مقاله شما را با چند مورد از دلایل آن آشنا کنیم تا اطلاعات کاملی در این زمینه بدست آورید.

البته طراحی واکنش گرا در حال حاضر به یک امر خیلی مهمی در طراحی وب تبدیل شده است. اما اگر شما یک طراح نیستید، ممکن است فکر کنید که این اصطلاح به چه معناست.

همچنین ممکن است مطمئن نباشید که آیا سایت شرکتی یا تجاری شما باید طراحی ریسپانسیو را داشته باشد یا خیر، به خصوص اگر درکی از این موضوع نداشته باشید.

با طراحی سایت ریسپانسیو می توانید سایت را در هر دستگاهی که بخواهید به نمایش بگذارید و این کار را می تواند میزان بازدیدکنندگان با هر دستگاهی را به شدت افزایش دهد. همچنین می توانید رتبه ی سایت را در موتور جستجو ارتقاء دهید.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت به شما کمک می کند تا بتوانید مخاطبان بیشتری با استفاده از هر دستگاهی داشته باشید.

در ادامه مطلب می فهمید که دلایل اهمیت طراحی سایت واکنشگرا چیست و اینکه چرا باید نسبت به این موضوع حساس باشید و اینکه سرمایه گذاری در این زمینه بکنید یا خیر؟ تا انتهای مطلب با کارنیل وب همراه باشید.

طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو چیست؟

اول اینکه باید بدانید طراحی واکنشگرا چه معنی دارد؟ به طور مختصر می توان گفت که طراحی سایت واکنشگرا باعث می شود تا محتواهای داخل سایت به طرز قابل توجهی با صفحه نمایش در اندازه های مختلف مقیاس بندی شود و در هر اندازه ای قابل مشاهده باشد.

از اینکه صفحه ها و نوشته ها کوچک یا بزرگ شوند و مخاطبی که با تلفن همراه به سایتتان مراجعه کرده لازم نیست برای مطالعه ی مقاله ی شما کار اضافی مثل بزرگ و کوچک کردن صفحه یا اسکرول کردن و .. انجام دهد.

مشاهده سایت هایی که حالت ریسپانسیو ندارند اغلب برای مخاطبان بسیار سخت است. باعث می شود تا مخاطبان زیادی را از دست بدهید.

بسیاری از شرکت ها برای اینکه حالت ریسپانسیو را برای طراحی سایتشان ایجاد نکنند. یک طراحی سایت اختصاصی دیگر برای تلفن همراه ایجاد می کنند تا کسانی که با تلفن همراه به سایت شما مراجعه می کنند مشکلی نداشته باشند.

اما امروزه دیگر این کار قدیمی شده و حالت واکنشگرا برای سایت ایجاد می کنند. چراکه آن روند قبلی هم سخت بود هم وقت گیر بنابراین این روش سرعت بیشتری به روند طراحی سایت شما خواهد داد.

خلاصه ای از دلایل اهمیت به طراحی سایت واکنشگرا :

– هزینه ای مقرون به صرفه

– قابلیت انعطاف پذیری بالا

– بهبود تجربه ی کاربری

– تاثیر مثبت بر سئو سایت

– سهولت در مدیریت

مقاله پیشنهادی: طراحی سایت ارزان وردپرس

از کارنیل وب طراحی سایت واکنش گرا بخواهید!

برای داشتن طراحی سایت واکنش گرا می توانید از خدمات شرکت کارنیل وب بخواهید.

شرکت کارنیل وب تمام خدمات در زمینه طراحی سایت، سئو، خدمات تبلیغات و سایر روش های تبلیغاتی را به بهترین شکل خدمت شما عرضه می کند.


برچسب: طراحی سایت،طراحی سایت ارزان،طراحی سایت ارزان وردپرس،طراحی سایت کارنیل وب،طراحی سایت وردپرس،طراحی سایت ریسپانسیو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۸:۵۰ توسط:karnilweb موضوع: نظرات (0)