شرکت طراحی سایت کارنیل وب شرکت طراحی سایت کارنیل وب .

شرکت طراحی سایت کارنیل وب

ترفندهای جلوگیری از هک وبسایت

ترفند های جلوگیری از هک سایت
جلوگیری از هک سایت

کلاهبردار آنلاین یکی دیگر از راه های وردو به سایت ها توسط هکرها می باشد. هک کردن انواع سایت های دولتی، نطامی و …با استفاه از مدهای مخرب امروزه کار بسیاری از افراد را مختل کرده است. در این مقاله درباره ترفندهای جلوگیری از هک وبسایت در سال 1401 با شما صحبت خواهیم کرد.

خدمات شرکت طراحی سایت کارنیل وب :

طراحی سایت ارزان

خدمات سئو

خدمات پشتیبانی سایت

وقتی نوع پرداخت در قبال خرید کالا به صورت آنلاین شده است پس طبیعی است که نوع کلاهبرداری ها نیز آنلاین شود. زمانی که اطلاعات در پایگاه مرکزی ذخیره می شود، سرقت آنلان از شرکت ها، دولت و ارگان ها نیز رخ می دهد. حتی گاهی ممکن است با استفاده از اپلیکیشن ها و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاکرام و .. اقدام به کلاهبرداری از کاربران کنند.

تا انتهای این مقاله با شرکت طراحی سایت کارنیل وب همراه باشید تا به شما راه های مقابله از هک شدن وب سایت را آموزش دهیم.

بخش مهم و اصلی از طراحی سایت اموری می باشد که برای حفظ امنیت سایت و احساس آرامش کاربران در مقابل حمله هکرها و کدهای مخرب باید در نظر گرفته شود. در واقع می توان گفت هر سایتی که طراحی می شود صاحب آن سایت به فکر امنیت آن نیز می باشد.

سایت های فروشگاهی، سایت های دولتی، بانکی و … که اطلاعات شخصی و حساب های بانکی مشتریان خود را ذخیره می کنند قطعا بیشتر از هر سایتی در معرض حمله هکرها قرار میگیرند. البته این را در نظر بگیرید که حتی سایت های محتوایی و خبری نیز نیاز به امنیت بالای دارند تا هک نشوند.

مقالات بیشتر: نکات مهم برای تأمین امنیت سایت

در گذشته مفهوم بسیار بزرگی با نام CyberCrime or Computer Crime شکل گرفت که طیف وسیعی از اعمال و رفتاری را که با سیستم کامپیوتر انجام می شورا جرم می دانست. یکی از این امور هک شدن سایت ها می باشد که قبل از هر توضیحی باید به مفهوم هک شدن سایت پی برد.

تعریف هک شدن سایت در واقع یعنی بدون اجازه صاحب سیستم و کامپیوتر از وسیله اش برای امور غیر قانونی و دزدین اطلاعات شخصی استفاده شود. اگر کسی بدون هماهنگی وارد ایمیل شما شود و از ایمیل شما به دیگزان ایمیل بزند جرم محسوب می شود.

این موضوع برای سایت ها نیز صدق می کند. وقتی هکرها وارد سایت می شوند از اطلاعات سایت شما سو استفاده می کنند. هکرها به راحتی می توانند ساختار قالب سایت شما را به هم بریزند و با استفاده از سایت شما کارهای غیر قانونی انجام دهند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: طراحی سایت ، طراحی سایت ارزان ، خدمات پشتیبانی سایت ، خدمات پشتیبانی سایت ، خدمات سئو سایت ، امنیت سایت ، طراحی سایت وردپرس ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با قالب آماده ، طراحی سایت وردپرس ، طراحی گرافیک ، طراحی لوگو ، طراحی سایت کارنیل وب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۵۳ توسط:karnilweb موضوع: نظرات (0)