شرکت طراحی سایت کارنیل وب شرکت طراحی سایت کارنیل وب .

شرکت طراحی سایت کارنیل وب

نحوه تمیز کردن دستگاه کارت خوان

این مقاله به موضوع نگهداری دستگاه کارتخوان و نحوه تمیز کردن دستگاه کارتخوان آن می پردازد. با مطالعه این مقاله می توانید در افزایش طول عمر دستگاه کارتخوان و جلوگیری از انتشار میکروب و ویروس تا حدودی کمک کنید. تا انتها با نوین کارنیل همراه باشید.

شیوع سریع ویروس کرونا باعث شده است که بسیاری از ما در نظافت و رعایت موارد بهداشتی محتاط تر باشیم. علاوه بر شستن دست ها و ضدعفونی کردن آنها، رعایت نکات بهداشتی در مورد وسایل و ابزاراتی که استفاده می کنیم و روزمره با آن تماس داریم نیز مهم است.

دستگاه کارتخوان سیار از جمله دستگاه های الکترونیکی است که همه روزه اکثر افراد با آن تماس دارند. این وسیله به دلیل استفاده در مکان های عمومی می تواند راهی برای انتقال ویروس و میکروب باشد.

مانند سایر دستگاه های تکنولوژیکی، دستگاه کارتخوان سیار نیز در مواجهه با برخی از میکروب ها آلوده می شود. با توجه به شرایط کرونایی که امروزه همه کشورها با آن درگیر هستند، دستگاه کارتخوان نیز در گسترش ویروس کرونا بی تاثیر نیست. به همین دلیل نحوه تمیز کردن دستگاه کارتخوان برای کسانی که با این دستگاه درگیر هستند الزامی است.

با توجه به نحوه استفاده از دستگاه کارتخوان و محل کسب باید مشخص کنید که چگونه و چند وقت یکبار آن را ضدعفونی کنید.

جلوگیری از انتشار میکروب ها

مشتری ها یکی پس از دیگری از صفحه کلید برای وارد کردن رمز یا اعداد استفاده می کنند. این امر باعث می شود که میکروب ها سریع تر منتقل شوند.

اگر فردی مبتلا به عفونت باکتریایی، میکروب های خود را روی سطح گذاشته و فرد دیگری آن را برداشته باشد، وظیفه شخص ناآگاه است که قبل از لمس صورت به منظور جلوگیری از عفونت، دست های خود را بشوید. علاوه براین، دستگاه کارت خوان را به طور مرتب ضدعفونی کند تا از انتشار ویروس و میکروب جلوگیری شود.

افزایش طول عمر دستگاه

فناوری روز به روز در حال توسعه می باشد. زباله هایی که از بین شکاف های بین دکمه های پین می لغزند، می توانند فناوری دستگاه پوز را مختل کنند و مشکلات ناگهانی یا تدریجی ایجاد کنند.

علاوه بر این، شکاف کارت می تواند خاک را در داخل خود جمع کند. این امر می تواند روند خواندن کارت را با مشکل مواجه کند. بنابراین، تمیز نگه داشتن دستگاه کارت به افزایش عمر آن کمک می کند.

دستگاه های الکترونیکی به دلیل داشتن قطعات زیاد خیلی سریع درگیر گرد و غبار می شوند. جدا از مسئله انتشار ویروس کرونا و جلوگیری از آن، حتما بر روی چربی ، گرد و غبار، الیاف ، مواد غذایی و غیره تمرکز کنید. اگر می خواهید احتمال انتشار باکتری ها را کاهش دهید. سعی کنید بیشتر اوقات سطوح اطراف که دستگاه کارتخوان در آنجا قرار دارد را ضد عفونی کنید. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: خرید دستگاه کارتخوان،دستگاه کارت خوان،دستگاه کارت خوان سیار،دستگاه کارت خوان ارزان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۶:۳۷ توسط:karnilweb موضوع: نظرات (0)