شركت طراحي سايت كارنيل وب شركت طراحي سايت كارنيل وب .

شركت طراحي سايت كارنيل وب

اصول و قواعد طراحي سايت

اصول و قواعد طراحي سايت
اصول طراحي سايت در سال 1401

براي انجام هركاري بايد يك سري اصول و قواعد را رعايت كرد. معمولا اصول و قواعد هر كاري را بايد از متخصص آن كار بپرسيد تا بتوانيد به بهترين نحو كار و خود را پيش ببريد. در اين مقاله قصد داريم درباره اصول و قواعد طراحي سايت در سال 1401 صحبت كنيم.

تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد تا شما را با اصول دقيق و مهم طراحي سايت آشنا سازيم.

طراحي سايت حرف اي زماني مشخص مي شود كه كاربر جذب سايت شود و از ديدن سايت شما لذت ببرد. در ادامه به نكاتي كه باعث جذب كاربر در سايت مي شود را براي شما بيان مي كنيم:

گرافيك جذاب و كاربردي

يك طراحي حرفه اي سايت مي تواند اعتبار و ميزان فروش كسب و كار شما را دو چندان كند. اگر نگاهي به طراحي سايت هاي معتبر بيندازيد متوجه مي شويد كه طراحي گرافيكي آن ها بسيار ساده و متناسب فعاليت كسب و كار مربوطه مي باشد.

اين نكته را در نظر بگيريد كه كاربران سايت به دنبال سريع بودن سايت هستند و به دنبال حجم كيفيت نيستند. سعي كنيد از پس زمينه هايي كه كاربر را گمراه مي كند استفاده نكنيد و به بيشتر به كيفيت و بهبود سرعت سايت خود باشيد.

سعي كنيد از گرافيك هايي استفاده كنيد كه با محتواي شما متناسب باشد. از تصاويري گرافيكي براي متون، صفحات محصولات، زمينه كاري و … مي توانيد به خوبي استفاده كنيد.

اين موضوع را در ذهن خود داشته باشيد كه يك طراحي گرافيك سايت بايد محتواي شما را به خوبي شرح دهد و مفهوم محتواي درون سايت شما را براي كاربر راحت تر كند.

از تصاوير متحرك و چشمك زن در سايت خود زياد استفاده نكنيد. طبق آخرين تحقيقات ثابت شده است كه تصاوير و آيكون هايي كه چشمك زن هستند باعث آزار و مزاحمت كاربران مي شود. در واقع كاربر بيشتر براي مشاهده محصول و خواندن مطلب اقدام به جست و جو در گوگل مي كند و به خودكار از باز كردن تصاوير چشمك زن و متحرك خودداري مي كنند.

مقالات بيشتر: طراحي سايت صنعتي و سه بعدي

فواعد طراحي سايت

طراحي ريسپانسيو

يكي از مهم ترين موارد  طراحي سايت ريسپانسيو براي سايت مي باشد. ريسپانسيو به معناي بهينه بودن و نمايش صحيح سايت در تلفن همراه مي باشد. با توجه به اينكه بسيار از سايت ها توسط كاربران در گوشي ها نمايش داده مي شوند بايد سايت را طوري طراحي كنيد كه مشاهده آن در تلفن همراه مشكلي نداشته باشد.

بسياري از ايرادات رايجي كه در سايت هاي بدون ريسپانسيو بوجود آمده است شامل جابجا شدن تصاوير، عوض شدن فونت، عدم نمايش كامل وب سايت و … مي باشد. رعايت اين نكته به عنوان يكي از مهم ترين اصول و فواعد طراحي سايت به شمار ميرود.

بازاريابي و سئو سايت

اگر تبليغات داخل سايت، محتوا و هدف اصلي سايت شما را مخفي كنند، مطمئن باشيد كاربران بدون تلف كردن وقت از سايت شما خارج ميشود. اگر هدف سايت شما افزايش فروش و اعتبار كسب و كار ميباشد بايد از تبليغات زياد و بيهوده درون سايت به شدت خودداري كنيد.

اين كه مي توانيد در سايت خود تبليغات كنيد كامل درست و بديهي مي باشد. اما اين موضوع به اين معنا نيست  كه حتما بايد در طراحي وب سايت خود تبليغات قرار دهيد. تنها زماني كاربر بر روي تبليغات سايت شما كليك مي كند كه محتواي آن با خواسته هايشان مرتبط باشد.

محتواي سايت خود را با در نظر گرفتن 2 موضوع اصلي توليد كنيد:

  1. بذاي كاربران شما جذاب و مفيد باشد.
  2. نكات مهم و مربوط به بهينه نوشتن متن براي موتورهاي جست و جو رعايت شده باشد و از نوشتن مطلب كوتاه به عنوان محتوا خودداري كنيد.

مديريت زمان در طراحي سايت

اينكه مي خواهيد طراحي سايت را براي خود و يا كار در شركت هاي طراحي سايت انجام دهيد بايد در هر صورت اين نكته را در نظر بگيريد كه روي زمان بندي و مديريت كردن آن كنترل لازم را داشته باشيد.

شما براي بهبود مديريت زمان بايد يك فهرست از وظايف خود داشته باشيد. شما بايد با تقويم ها يا به ويژه اگر در يك شركت بزرگ مشغول به كار هستيد كار با ابزارهاي ره گيري پروژه را فرا بگيريد. علاوه بر اين بايد بر هنر، اولويت بندي و ره گيري كارهايتان نيز مسلط باشيد.

مقالان بيشتر: طراحي سايت و هوش مصنوعي 

تست وب سايت در مرورگرهاي متفاوت

يكي ديگر از قواعد و اصول طراحي سايت آزمايش آن در مرورگرهاي مختلف مي باشد. اگر طراحي سايت شما فقط بر روي يك مرورگر به خوبي نمايش داده شود مشخصا از كيفيت پاييني و بازخودر كمي برخوردار مي شويد. زيرا هر كسي امكان مشاهده وب سايت شما در يك مرورگر را ندارد.

اين موضوع به شدت ترافيك سايت شما را كاهش مي دهد و كاربر و بازديدكننده را از سايت شما فراري مي دهد. اگر طراحي سايت خود را با اصول و قواعد انجام دهيد مطمئن باشيد با ورود و جذب كاربر مي توانيد ترافيك سايت خود را به شدت بالا ببريد و به اهداف خود برسيد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: طراحي سايت،سئو سايت،پشتيباني سايت،طراحي حرفه اي سايت،طراحي سايت ارزان،طراحي گرافيك،طراحي لوگو،طراحي سايت فروشگاهي،طراحي سايت شركتي،قيمت طراحي سايت،طراحي سايت كارنيل وب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۸:۴۲ توسط:karnilweb موضوع: نظرات (0)

نحوه تميز كردن دستگاه كارت خوان

اين مقاله به موضوع نگهداري دستگاه كارتخوان و نحوه تميز كردن دستگاه كارتخوان آن مي پردازد. با مطالعه اين مقاله مي توانيد در افزايش طول عمر دستگاه كارتخوان و جلوگيري از انتشار ميكروب و ويروس تا حدودي كمك كنيد. تا انتها با نوين كارنيل همراه باشيد.

شيوع سريع ويروس كرونا باعث شده است كه بسياري از ما در نظافت و رعايت موارد بهداشتي محتاط تر باشيم. علاوه بر شستن دست ها و ضدعفوني كردن آنها، رعايت نكات بهداشتي در مورد وسايل و ابزاراتي كه استفاده مي كنيم و روزمره با آن تماس داريم نيز مهم است.

دستگاه كارتخوان سيار از جمله دستگاه هاي الكترونيكي است كه همه روزه اكثر افراد با آن تماس دارند. اين وسيله به دليل استفاده در مكان هاي عمومي مي تواند راهي براي انتقال ويروس و ميكروب باشد.

مانند ساير دستگاه هاي تكنولوژيكي، دستگاه كارتخوان سيار نيز در مواجهه با برخي از ميكروب ها آلوده مي شود. با توجه به شرايط كرونايي كه امروزه همه كشورها با آن درگير هستند، دستگاه كارتخوان نيز در گسترش ويروس كرونا بي تاثير نيست. به همين دليل نحوه تميز كردن دستگاه كارتخوان براي كساني كه با اين دستگاه درگير هستند الزامي است.

با توجه به نحوه استفاده از دستگاه كارتخوان و محل كسب بايد مشخص كنيد كه چگونه و چند وقت يكبار آن را ضدعفوني كنيد.

جلوگيري از انتشار ميكروب ها

مشتري ها يكي پس از ديگري از صفحه كليد براي وارد كردن رمز يا اعداد استفاده مي كنند. اين امر باعث مي شود كه ميكروب ها سريع تر منتقل شوند.

اگر فردي مبتلا به عفونت باكتريايي، ميكروب هاي خود را روي سطح گذاشته و فرد ديگري آن را برداشته باشد، وظيفه شخص ناآگاه است كه قبل از لمس صورت به منظور جلوگيري از عفونت، دست هاي خود را بشويد. علاوه براين، دستگاه كارت خوان را به طور مرتب ضدعفوني كند تا از انتشار ويروس و ميكروب جلوگيري شود.

افزايش طول عمر دستگاه

فناوري روز به روز در حال توسعه مي باشد. زباله هايي كه از بين شكاف هاي بين دكمه هاي پين مي لغزند، مي توانند فناوري دستگاه پوز را مختل كنند و مشكلات ناگهاني يا تدريجي ايجاد كنند.

علاوه بر اين، شكاف كارت مي تواند خاك را در داخل خود جمع كند. اين امر مي تواند روند خواندن كارت را با مشكل مواجه كند. بنابراين، تميز نگه داشتن دستگاه كارت به افزايش عمر آن كمك مي كند.

دستگاه هاي الكترونيكي به دليل داشتن قطعات زياد خيلي سريع درگير گرد و غبار مي شوند. جدا از مسئله انتشار ويروس كرونا و جلوگيري از آن، حتما بر روي چربي ، گرد و غبار، الياف ، مواد غذايي و غيره تمركز كنيد. اگر مي خواهيد احتمال انتشار باكتري ها را كاهش دهيد. سعي كنيد بيشتر اوقات سطوح اطراف كه دستگاه كارتخوان در آنجا قرار دارد را ضد عفوني كنيد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: خريد دستگاه كارتخوان،دستگاه كارت خوان،دستگاه كارت خوان سيار،دستگاه كارت خوان ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۶:۳۷ توسط:karnilweb موضوع: نظرات (0)

ترفندهاي جلوگيري از هك وبسايت

ترفند هاي جلوگيري از هك سايت
جلوگيري از هك سايت

كلاهبردار آنلاين يكي ديگر از راه هاي وردو به سايت ها توسط هكرها مي باشد. هك كردن انواع سايت هاي دولتي، نطامي و …با استفاه از مدهاي مخرب امروزه كار بسياري از افراد را مختل كرده است. در اين مقاله درباره ترفندهاي جلوگيري از هك وبسايت در سال 1401 با شما صحبت خواهيم كرد.

خدمات شركت طراحي سايت كارنيل وب :

طراحي سايت ارزان

خدمات سئو

خدمات پشتيباني سايت

وقتي نوع پرداخت در قبال خريد كالا به صورت آنلاين شده است پس طبيعي است كه نوع كلاهبرداري ها نيز آنلاين شود. زماني كه اطلاعات در پايگاه مركزي ذخيره مي شود، سرقت آنلان از شركت ها، دولت و ارگان ها نيز رخ مي دهد. حتي گاهي ممكن است با استفاده از اپليكيشن ها و يا از طريق شبكه هاي اجتماعي مانند تلگرام، اينستاكرام و .. اقدام به كلاهبرداري از كاربران كنند.

تا انتهاي اين مقاله با شركت طراحي سايت كارنيل وب همراه باشيد تا به شما راه هاي مقابله از هك شدن وب سايت را آموزش دهيم.

بخش مهم و اصلي از طراحي سايت اموري مي باشد كه براي حفظ امنيت سايت و احساس آرامش كاربران در مقابل حمله هكرها و كدهاي مخرب بايد در نظر گرفته شود. در واقع مي توان گفت هر سايتي كه طراحي مي شود صاحب آن سايت به فكر امنيت آن نيز مي باشد.

سايت هاي فروشگاهي، سايت هاي دولتي، بانكي و … كه اطلاعات شخصي و حساب هاي بانكي مشتريان خود را ذخيره مي كنند قطعا بيشتر از هر سايتي در معرض حمله هكرها قرار ميگيرند. البته اين را در نظر بگيريد كه حتي سايت هاي محتوايي و خبري نيز نياز به امنيت بالاي دارند تا هك نشوند.

مقالات بيشتر: نكات مهم براي تأمين امنيت سايت

در گذشته مفهوم بسيار بزرگي با نام CyberCrime or Computer Crime شكل گرفت كه طيف وسيعي از اعمال و رفتاري را كه با سيستم كامپيوتر انجام مي شورا جرم مي دانست. يكي از اين امور هك شدن سايت ها مي باشد كه قبل از هر توضيحي بايد به مفهوم هك شدن سايت پي برد.

تعريف هك شدن سايت در واقع يعني بدون اجازه صاحب سيستم و كامپيوتر از وسيله اش براي امور غير قانوني و دزدين اطلاعات شخصي استفاده شود. اگر كسي بدون هماهنگي وارد ايميل شما شود و از ايميل شما به ديگزان ايميل بزند جرم محسوب مي شود.

اين موضوع براي سايت ها نيز صدق مي كند. وقتي هكرها وارد سايت مي شوند از اطلاعات سايت شما سو استفاده مي كنند. هكرها به راحتي مي توانند ساختار قالب سايت شما را به هم بريزند و با استفاده از سايت شما كارهاي غير قانوني انجام دهند. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: طراحي سايت ، طراحي سايت ارزان ، خدمات پشتيباني سايت ، خدمات پشتيباني سايت ، خدمات سئو سايت ، امنيت سايت ، طراحي سايت وردپرس ، طراحي سايت اختصاصي ، طراحي سايت با قالب آماده ، طراحي سايت وردپرس ، طراحي گرافيك ، طراحي لوگو ، طراحي سايت كارنيل وب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۵۳ توسط:karnilweb موضوع: نظرات (0)